duminică, 13 octombrie 2013

Ştiaţi că există asemănări între politicieni şi maidanezi?





Asemănări:

* imprevizibili 
* zgomotoşi 
* reprezintă un pericol 

* imprevizibili  


 Te atacă când nici nu te gândeşti (in justiţie, administraţie, business, etc.)

 Te muşcă când nici nu te gândeşti, de orice…


* zgomotoşi  

Ripostează gălăgios, folosesc cuvinte triviale, etc.după buna lor creştere…
Latră, aşa cum doresc ei, după buna lor creştere…


* reprezintă un pericol 

Atunci cand greşesc, au dosare penale sau fac parte din anumite grupuri de interese, pot sa reprezinte un pericol pentru societate

Dacă circulă liber fară lesă sau fără botniţă şi nu au stăpâni, mâncare, adăpost şi sunt nevaccinaţi, purtători de boli… reprezintă un pericol pentru comunitatea în care trăiesc.


 

Concluzia finală: 

„toţi aleargă după ciolan!”




Iată ce ne învaţă Octavian Paler!


(n. 2 iulie 1926 — d. 7 mai 2007) a fost un scriitor, jurnalist şi editorialist român, comentator al fenomenelor politice şi culturale româneşti.

"Sunt consternat că s-au găsit atâtea canalii care s-au repezit să facă averi nemărginite şi să facă demagogie pe tema democraţiei la noi; sunt consternat că poporul român a îndurat şi a consfinţit asta.
Eu îmi iubesc ţara, dar din iubirea mea face parte şi disperarea mea de a vedea ce trăim şi cum trăim.
Pentru mine România este o vasalitate, adică m-am născut român şi n-am cum să ies din acest destin. Cu alte cuvinte o să-mi iubesc ţara chiar dacă va fi condusă de canalii şi lepădături şi escroci. 


Nu mă interesează! 
Dar îmi păstrez unicul drept care mi-a rămas după iluzii, după dezamăgiri, după revoltă – ultimul meu refugiu e dispreţul"




Şi atunci, trebuie să le urăm concurenţilor noştri, la timpul potrivit:


Poftă bună sau „pofta-n cui”!





Cugetări memorabile

de Petre Ţuţea




'Am fost în tinereţe de stînga din generozitate. Pentru că, vorba-ceea: dacă pînă la 30 de ani nu eşti de stînga, n-ai inimă, dacă după 30 de ani mai eşti de stînga şi nu eşti conservator, eşti creştin. Confudam în tinereţe comunismul cu comunitarismul.


Stînga nu poate guverna. Cînd vine la putere e pustiu.

Toate formele de stînga violează cotidian ordinea naturală a lui Dumnezeu. 


Partidele politice sînt cai la carul de aur al istoriei românilor; cînd devin gloabe, poporul român le trimite la abator.

Eu nu sînt democrat. Am asemănat democraţia cu jigodia la cîine: 

nu scapă decît cei care sînt tari'

Şi pentru final vă recomand şi acest articol:



Atenţie la primejdie! 

În ţară şi străinătate şi tot aşa...



http://mcppress.ro/forum/viewtopic.php?id=8564

Sursa: MCP Press Agency, Mihai Georgevici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu