vineri, 25 aprilie 2014

"Sa va spunem noi, cuvinte...E mai rau ca inainte, Tara va vrea Presedinte!"




"Sa va spunem noi, cuvinte...




E mai rau ca inainte,





Tara va vrea Presedinte!"




 


De la "ZIUA ROMANIEI, 1DECEMBRIE",
eveniment la care am participat cu mare placere alaturi de presedintele ANPR, domnul Stefan Dumitrescu am retinut un mesaj interesant si de neuitat:

"Sa va spunem noi, cuvinte...
E mai rau ca inainte,
Tara va vrea Presedinte!".

De necrezut: veti afla cui ii sunt destinate aceste cuvinte!

Autorul acestor versuri este chiar distinsul avocat Mitroi Florea, astazi presedintele fondator al Partidului Forta Pensionarilor, care mi-a marturisit faptul ca a sosit timpul sa alegem in fruntea tarii pe acel roman care doreste binele poporului. 

L-am intrebat: nu cumva va ganditi la av. Gheorghe Dinu, care a fost desemnat recent la Sibiu la Conferinta Nationala a Aliantei Lege si Ordine drept candidat independent la alegerile prezidentiale? 

Raspunsul dumnealui a fost: bineinteles ca da, noi il sustinem, nu ne intereseaza pozitia si interesele celor din afara Romaniei. 


Din cate am retinut, aceste versuri au fost adresate pe mobil Prof. Univ. Dr. Av. Gheorghe Dinu, in ziua de 23 aprilie, de ziua numelui, cand Domnia Sa a fost felicitat de catre presedintele Partidului Forta Pensionarilor. 

Cu alte cuvinte, viitorul presedinte al Romaniei a fost placut impresionat de modul cum i s-a facut aceasta urare. 



Poate ne trezesc la realitate aceste cuvinte Intelepte??!
SCRISOAREA Parintelui Iustin Parvu pentru poporul ROMAN:

”Trezeste-te, popor roman ! TREZESTE-TE, roman adormit 
si nu lasa sa se stearga tot ce ti-au lasat parintii, 
nu iti lasa copiii pe drumuri, 
sclavi ai celor ce nici nu existau pe cand tu stiai sa scrii.”


Iata ce mi-a declarat presedintele Partidului Forta Pensionarilor la finalul acestui scurt interviu oferit MCP Press Agency:

"I-am cunoscut pe multi politicieni, inclusiv pe cei trei presedinti ai tarii dupa 1989, m-am nascut in tara mea cu numele de ESCU:


ANTONESCU,
CEAUSESCU,
ILIESCU,
CONSTANTINESCU,
BASESCU
ISARESCU...


Tara n-a progresat si poporul s-a intristat. 
Deci, 

ESCU  - este un nume predestinat.  
ESCU  - ne-a adus numai necazuri. 


Nu mai acceptam de-acum, 
ca noi, cei multi, (majoritatea)
sa fim condusi de un grup de politicieni (minoritatea)" dupa bunul lor plac"


"Sa va spunem noi, cuvinte...E mai rau ca inainte,

Tara va vrea Presedinte!"

https://www.facebook.com/groups/Lazarioan41/?fref=ts



Răspunsul viitorului preşedinte al României la interviul cu MCP Press Agency



Sursa: MCP Press Agency, Mihai Georgevici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu